úterý, dubna 04, 2006

Je blog dialog?


Když jsem sem psal svůj vůbec historicky první příspěvek, zmiňoval jsem své zvrácené pohnutky, které mě vadly k založení blogu (může za to Kordus, ukažme si na něj prstem a řekněme si: "Nechceš okurku?") a celý post jsem nazval "Blog je dialog", přičemž jsem netušil, v jak krátké době naváži na tento první příspěvek a skutečně potvrdím tuto "kompostí hlášku", když se pustím do mezinárodního bloggerského dialogu s panem Tronkem.
Dnes mi tronko na ICQ napsal, že se o mém blogu zmínil a ať si ten článek přečtu, přičemž odstavec věnovaný mně zněl: "No a potom je tu hobit. Marek S. sa ešte musí vybúriť a hlavne si uvedomiť, že ak mám dať na pravú stranu do stĺpa linkový odkaz aj na jeho blog, musí ubehnúť ešte aspoň trošku času a snáď občas nahodí aj niečo „osobnejšie“." Zaráží mě to právě u mého slovenského bratra z toho důvodu, že on sám má osobní příspěvek snad jen jeden a na rozdíl ode mě se neprofiluje hned od začátku jako člověk, který chce odosobnit blog a psát o dvou věcech, s tím, že o té první rozhodně víc, filmech a knihách o nich. Tronko zatím u sebe uvedl dvě osobní informace, vypsal se ze své lásky ke koním, hraničícím téměr se zoofilií, a o tom, jací jsou lidé nadutci ohledně aut a různých nehod s nimi, ale ani v jednom se neobjevila zpráva či vyjádření tak osobní, jako moje informace o tom, že mi pohled na felaci nedělá fyzicky dobře.
Teď to sice vypadá, že se snažím bránit, a ono tomu tak snad i bude, ale já slibuji, že můj blog teď na přání mého slovenského kolegy osobnější bude a doufám, že i on bude osobnější, nemluvě o tom, že by mu určitě prospělo, kdyby psal o filmech volnějším jazykem a upustil od různých frází a floskulí, bylo by to mnohem lepší, protože práce, kterou odvádí na svém blogu, není srovnatelná s tou, kterou podává v profilech na jedné nejmenovanné databázi a slovenské stránce o filmech, kde mj. také přispívám. Tron je chalan, jenž se ve svém blogu potácí někde mezi úplnou odvázaností a tupou arogancí, což není pro mě moc šťastný pohled, protože vím, že ač arogantní víc než já, a to je co říct, ta odvázanost mu přece jen sluší více, anebo to chce ho zase spaktovat s plagjoklasem a najít mu veřejného maskota, jako má Obitus třeba toho Ukrajince, který ještě stále neviděl Záhadu Blair Witch a Terminátora 1 a 2, či já mám genderovou postavičku Korduse. Také nechci, aby tento post byl brán jako jeho (=tronova) kritika, naopak - jako popíchnutí v tom, v čem by se mohl zlepšit (a ten design je opravdu příšerný, promiň, tronko, ale červenou jednoduše nesnáším...), a stejně to beru i v případě jeho článku, jen se obávám, že nebudu mít co o čem osobním psát, aby to bylo tak zajímavé.

Žádné komentáře: