čtvrtek, března 30, 2006

Neplacenná reklama

Jak jste už asi uhádli, tohle bude reklama, a navíc neplacenná, tak se s tím nebudu nijak zvlášť štvát, protože zadarmo ani... znáte to. Chtěl bych upozornit na několik blogů, které stojí za povšimnutí, ať se Vám to líbí, nebo ne. Je jedno, jestli máte rádi horor, či nemáte, ale House of Obitus stojí za povšimnutí i přesto, že ho má na svědomí někdo, kdo se jmenuje (na přání samotného pana O. jméno odstraněno) *** (už jeho rodiče museli být zvrácení, není se čemu divit, že on má doživotní fixaci na mrtvoly a jistou Evu P. známou také jako Rogue). http://houseofobitus.blogspot.com/ - i když je Obitův (nebo Obitusův?) názor na horory pro mě nesměrodatný, je nutné uznat, že má přehled a dobře, tj. čtivě píše o naprostých kravinách a umí šáhnout do archívu a vybrat dobrou fotku. Zdatně mu konkuruje pan Apache, který se krom hororu a hororových knih zaměřuje také na hudbu, čili druhým doporučeným dnešním blogem bude http://apache-hcr.blogspot.com/. Možná, pokud nemáte rádi rock, horory a chlast, dopomůže Apache k obrácení na správnou víru, když tak neučiní úchyl Obitus. A posledním, na jehož blog bych rád upozornil, nebude nikdo jiný než Kordus (dopředu upozorňuji, že bude pro mě a můj malý blogíček stejným maskotem jako jistý Ukrajinec pro Obituse), jehož litánie si můžete s trochou sebezapření přečíst na adrese, která je následující: http://kordus.blogspot.com/. Sice aspiruje, dle svých slov, na nejtrapnější úvodní větu v dějinách blogstorie, ale já doufám, že jsem ho překonal. Rozhodl jsem se dodatečně ještě několik blogů přidat, na které jsem ve spěchu zapomněl, tudíž se jejich autorům omlouvám, pokud mne čtou. Za nejlepší blog vůbec, pokud to mohu takhle troufale prohlásit, považuji ten od Belldandy (http://belldandy.bloguje.cz/), a to nejen proto, že se zabývá výhradně filmům na takové úrovni, o které si já ani nemůžu nechat zdát, ale hlavně proto, že se autorka vyjadřuje k věcem, které opravdu stojí na filmovém pli za pozornost. No a o tronkově blogu jsem se zmiňoval výše, protože jsem nemohl nechat bez povšimnutí jeho článek, ve kterém se o mně zmiňoval, čili pro všechny "koňáky" a hororové Slováky je jeho denně aktualizovaný¨chvályhodný počin povinností . A teď si jdu rozmyslet, o čem Vám napíšu jako prvním...

Žádné komentáře: